teisipäev, 24. mai 2005

Crazy Quilting

Crazy quilting ehk siis lapifantaasia on minu jaoks päris uus teema. Lapitöö ja tikkimine pole mu lemmikute hulka kuulunud. Peale üksiku sageli poolelijäänud ristpistetikandi lapsepõlves ning paari lapitöökatsetuse ei ole ma nendega rohkem kokku puutunud. Kauneid lapitekke olen imetlenud küll, kuid pole olnud erilist tahtmist ise sellega tegeleda, tikkimise peale pole mitte mõelnudki. Kuid...
...Peale Sharon B bloogi In A Minute Ago avastamist netisügavustest, kanduvad mu mõtted üha sagedamini nõela, niidi ja mõne teose, mille nimeks võiks olla "Tikkimine algajatele", juurde. Tegelikult "Tikkimise algajatele" võiks isegi ära jätta, sest sealsamas In a Minute Ago lehel on aukartustäratavalt mahukas tikkimispistete kogu. Lisaks sellele on Sharon ette võtnud oma tööde lahtiseletamise. Kuidas ta valib aluskangad, pitsid ja paelad, mida arvestab tikkimispistete ja kaunistuste valikul. Seletused väga üksikasjalikud, kuid samas lihtsalt ja arusaadavalt kirja pandud. Nüüdseks kahel korral on ta postitanud tükikese oma I dropped the button box lapifantaasiast ning andnud põhjaliku seletuse miks ja kuidas. Ning ta on lubanud jätkata.
"I dropped the button box" on Y2K projekt, milles kunstnik kasutas 2001 erinevat killukest. Killukesteks kvalifitseerusid nii kangas kui pits, sats, lindid, nööbid. Nagu ta ise vädab, polnudki see nii lihtne ülesanne, kuid nööbid aidanud välja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...