neljapäev, 22. detsember 2005

Veel voolimismassist

Vastuseks Crazy kommentaarile, et mis ma sellest voolimismassist teeksin. Tõenäoliselt ma midagi nii keerulist kui nägude tegemine ära ei õpi, pigem sooviks valmistada pärleid kasutades lihtsamaid tehnikaid. Kõrval pildid plönnidest, mis said valmis kiiremini kui parasjagu ahjus kükitanud cannellonid. Värvid pole just mu lemmikud, kuid kasutasun seda, mis parasjagu kapis oli. Sedagi oli vähevõitu. Rohekad on eriti igavad, seega otsisin abi linaselt niidilt ning heegelnõelalt. Peale valmimist patsutasin linast niiti purgipõhjast kokkukraabitud hõbedase käsitöövärviga ja kuna värvi oli na vähe, siis peale kinnituse lisamist käin võru üle ka PVA-liimi lahusega, sedasi saab talle sobiva kuju väänata.
Tulevikus loodan ikka midagi ilusamat valmistada :)


Nüüd veel mõned Flickrist leitud voolimismassist ehete pildigaleriid: 1 2 3 4 5 6 7 8

2 kommentaari:

  1. Anonüümne22.12.05, 11:26

    Jälle mina ja jälle ma mõtlesin.. Pärli plõnnid tulid ju head. Helesiniste elavdamiseks oleks minu arvates suurepärane täidlane punane, vt. Moschino RTW Kevad 2005 http://www.style.com/fashionshows/collections/S2005RTW/complete/thumb/MOSCHINO?trend=&page=2 Mulle isiklikult väga meeldib see punase-sinakas/rohelise kombinatsioon.

    VastaKustuta
  2. jep, olen nõus, mul lihtsalt polnud teisi värve kui kahvatu sinaksaroheline ja kergelt määrdunud valge (lisaks kahele pruunile). loodan soetada vähemalt kollast, sinist, punast ja valget, läbipaistev oleks ka hea. edasi saab juba ise segada.
    PS, see aasta jäidki mul pooled shõud vaatamata, ajasid nüüd isu peale ;) tavaliselt ma ikka kaen neid ideede saamiseks.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...