esmaspäev, 26. november 2007

Pross ja paar ideed

Jõuluaeg on õige pea uksele koputamas ja siis on lastele vaja teadagi mida. Kalevi omad vanaema juba tõi. Aga tore oleks koos lastega ka midagi meisterdada.
*Siin on kolm lihtsat ideed, millest enim köidab mind hetkel volditud totsikute oma.
* Üks päris moodne Martha Stewartilt.
* Tillukestest titesokkidest.
* Kaubandusvõrgus leiduvast "valevildist" jõulusokikesed.

Nädalavahetusel tabas mind ühel vaiksel hetkel loomepuhang ja ma suutsin tulla lagedale mõne prossiga võttes ühest kastist kangariba (tunned ära, Krentu;)), teisest karbist vildipalli ja kolmandast topsikust klaashelmeid. Inspiratsiooni hankisin muide, khm-khm, "Ehteraamatust". Ühest Siire tehtud prossist.

2 kommentaari:

  1. Tuleb tuttav ette küll ;) Need prossid on üsna linnupesa sarnased :)

    VastaKustuta
  2. hästi vahvad. ma leidsin kodust sellise pruunikirju karva ning avastasin, et see sobib kohutavalt hästi kokku merekarpidega. ja ma olen veel suht merekarbivastane ehete puhul olnud!:) siiani olen paraku vaid ühe prossi valmis jõudnud, aga ideed ootavad...

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...