pühapäev, 4. jaanuar 2009

Head uut!

No head uut aastat teile kõigile :)
Palju naeru ja rõõmu ja mõnusaid hetki!

Mul oli siin taaskord olla-või-mitte-olla dilemma.
Kuna ma juba mõnda aega ei kaeva netiavarustes ja tegelen vain sarnaste "toodete" heegeldamise ja poepidamisega ning blogimisrõõm on ammugi kadunud, siis tundus suht kasutu seda asja siin üleval hoida.
Aga... ratsionaalsus sai võitu, hehee. Etsy lubab õige pea igale poele oma statistikat, kust tullakse-mida kaetakse jne. Seni see võimalus täiesti puudus.
Ja suuresti sellest huvist lähtudes ma jätkan.
Ehk tuleb rõõm ka tagasi :)

Aasta alguseks üks roosa ja ehitud moon:



9 kommentaari:

  1. Head uut Sullegi!
    Jätka ikka blogimisega, me ju käime lugemas:).
    Ja moonid on endiselt minu lemmikud.

    VastaKustuta
  2. Ilusat aastat ja et blogimisrõõm tagasi tuleks! Mis siis, et sarnased "tooted", ikka on huvitav vaadata.

    VastaKustuta
  3. Anonüümne05.01.09, 13:06

    it's so romantic, really nice!!!
    Happy new year!!!! :)

    VastaKustuta
  4. Anonüümne05.01.09, 21:44

    Väga ilus moon!
    Ja ilusat, rõõmsat aastat!

    VastaKustuta
  5. Sul on nii armsad asjad, tahaks neid ikka näha! Eks igal vanal on ju alati mingi uus nipp juures. (ma alles mõni nädal tagasi vaatasin esimest korda seda blogi - väga inspireeriv igatahes)

    VastaKustuta
  6. Head uut aastat ja blogimisrõõmu ka ikka!
    Oleks küll väga kurb, kui sa blogimise lõpetaksid.
    Teed küll seeria sarnaseid asju, aga samas on nad ikkagi erinevad ja väga ilusad ning põnevad. Mittetraditsiooniline lähenemine paljudele materjalidele.
    Moonikeed on ka minu lemmikud, lihtsad ja graatsilised!

    VastaKustuta
  7. Anonüümne05.01.09, 23:30

    Head ja toimekat alanud aastat!
    Tükimat aega olen käinud siin lehel vaatamas, et miskipärast ei tule postitusi... Sinu tööd nii iusad!

    VastaKustuta
  8. oh, te kõik olete nii toredad ja armsad :)
    päriselt ka.
    aitäh teile.

    VastaKustuta
  9. Mina ka südamest loodan, et kõik käsitöö- ja blogimisrõõmud tuleks tagasi... Sa mõjud nii inspireerivalt ja oled kogu oma olemusega mulle suureks-suureks eeskujuks :) Aga isegi kui Sa ei blogi - ma ikka mõtlen Su peale :D
    Loodan, et see aasta tuleb Sulle edukas käsitöö-kunsti aasta!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...