esmaspäev, 12. jaanuar 2009

Ketid






6 kommentaari:

  1. Anonüümne13.01.09, 08:19

    Susver, kui ilusad! Eriti roosiga.

    VastaKustuta
  2. Anonüümne15.01.09, 09:01

    Tere ja head jätkuvat aastat!

    Mina olen Katri, kes jõulukuul sai posti teel kätte mõned imekaunid käsitööehted, mida uhkusega peohooajal kandsin ja hulgaliselt komplimente kogusin. AITÄH SULLE!

    Nüüd olen jälle Eestist ära ning aega rohkem internetis kolada. Ehmatusega lugesin täna, et plaanid blogimisele punkti panna. Ära sa seda küll tee! Arvan, et kogud fänne aina juurde. Mina olen üks nende seast!

    Parimate soovide ja suurte tänudega,
    Katri

    VastaKustuta
  3. Anonüümne16.01.09, 18:32

    All of your creations are so beautiful, you are very talented !
    Dragon breton (from France)

    VastaKustuta
  4. Sa teed väga kauneid asju! Külastan Sinu blogi juba pikemat aega, leian siit väga palju inspireerivat. Ära blogimist küll jäta!

    13. aastane käsitööhuviline.
    Minu blog: http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=5131

    VastaKustuta
  5. Heihei, jõudu ja fantaasialendu sulle, Marianne!
    Sattusin sirvima üht naisteajakirja ja sain nii "jälile" sinu vahvale hobile.

    üks sinu joonistamiskaaslane umbes vanusest 3 :)
    päikest!

    VastaKustuta
  6. I love your blog! You are a creative blogger and that is why I nominate you to get the Creative Bloggers Price. Visit my blog and you will find your price.

    Since I write norwegian in my blogg, I will have to explain what I write.
    The text that follows this award are:
    1.You can copy the award to your blog.
    2. Make a link on your blog to the blogger who nominated you.
    3.Nominate 7 bloggers.
    4. Make a link to these bloggers on your blogg.
    5. Leave a message on the blog to the nominated.

    My name is Mariann S too :)
    On my blog I call my self Miann

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...