esmaspäev, 30. november 2009

Sügissonaat

Hohhohhohoo!
Ma polegi nii lootusetu kui arvata võis :)
Reedene õhtupoolik ja laupäevane ööpoolik ning valmis ta saigi.
See mu sügissonaat.








Minusugusel poolikute-asjade-printsessil pole muidugi kuigi keeruline üht märssi kokku panna - see tüdrukuga värvikirev tükk oli mul juba aastat paar tagasi viltimismasinal kokku täristatud. Ja helmestega-tikkimispistetega kaunistatud.
Ka lehed lõikasin ühest ammusest vilditükist.

Enim võttis aega sobivate kangaste valimine. Ja kangatükke, mille seast valida on mul tänu Krentule, Siirele, emale ja omaenese ahnusele suht mitu.




Peas olnud idee oli tunduvalt punarohelisem.
Proovisin nii ja naa, aga just see kuldpruunikas mööbliriide tükk oli sobivaim. Lehedki lõikasin alguses hoopis ühest kirevast masinvilditud tükist, kuid ühevärvilised kõlasid oluliselt paremini.
Nii saigi.



Ahjaa, koti sangad tegin alul topeltlaiad, ühelt poolt mööbliriidest ja teiselt punakirjust puuvillasest, sest samast, mis voodriks. Said liig laiad, polnud hea. Harutamist ma reeglina väldin, sestap keerasin laiad sangad (peaaegu) keskjoonele kokku - nii said paraja laiusega ja topelttugevad sangad. Ilusad kah :)

Suurus? No A4 mahub lõdvalt sisse, ruumi jääb ülegi. Päris turukotiks jääb aga väikeseks :)

14 kommentaari:

  1. Anonüümne30.11.09, 08:59

    Oo, kui ilus kott!
    Üks pisike metshaldjas piilub oksade vahelt :)

    Monika.

    VastaKustuta
  2. Väga lahe kott! Mõnusalt palju värve ja erinevaid pindasid.

    VastaKustuta
  3. Vapustav! Midagi sellist võiski sinu kotiteost loota! :)

    VastaKustuta
  4. OHOHHH ja AHHHH...ahhetused ka siitpoolt!

    Poolikute-asjade-printsessidel on tänu heale "varuosade" kogule ka omad eelised loomeprotsessis.. sest on võimalik kombineerida väga erinevaid asju kokku ning tulemas saab seetõttu eriti rikkalik!

    Leina - teine poolikute-asjade-printsess, lisaks ka viimase-minuti-preili. (jajah, mu kott on ikka veel poolik… )

    VastaKustuta
  5. eriti uhke! ja printsessilikult muinasjutuline:)

    VastaKustuta
  6. Wäääoo!!! Kui kaunis! Mul on lausa häbi, et kõik mu kotid nii mustad ja hallid on. Selline kott teeb ikka päeva ilusamaks.

    VastaKustuta
  7. Niiii kena! :)
    Aga küsimus mul hoopis sarja ideest lähtuvalt - mis aspektis sa "raamist välja" läksid? Õmblemistöö ja kangakasutuse poolest? (A)

    VastaKustuta
  8. tänud kõigile!

    Elsa - raamist väljumine lähtuvalt sellest, et viimasel ajal (paar aastat?) olen põhiliselt vaid "toodete" heegeldamisele keskendunud.
    a tahaks midagi muud ka :)

    kõigile teadmiseks seda ka veel, et "raamist väljas" on vaid sarja nimi. seda ei pea absoluutselt nii sõna-sõnalt võtma. et kui keegi vaid seetõttu ei osale, et pelgab mitte raamist väljumist, siis, jumala eest, unustage ära ja palun osalege :)

    mina ja Leina teame hästi, mis hetkel ja millest ee nimi sündis. tegelikult oli nimi "raamist väljas" olemas juba enne ja siis alles tuli ühistegemise sarja idee. ja kõik erinevad killukesed näisid hästi kokku sobivat...

    a nüüd näib mulle, et mitmed inimesed võtavad neid "raame" liig täht-tähelt ja tõsimeelselt.
    midagi tõsist pole, kõik on puhas loomisrõõm ja mängulust :))

    VastaKustuta
  9. Nojah, mina olen vist jah üks neist, kes võtab ka teemat ja raame tõsiselt (A) Ei tulnud selle peale, et teema osas võiks ka raamist välja minna :P
    Ootasin seda sädet et mida võiks ja saaks teistmoodi teha või kasutada või katsetada... ja lisaks ju ka sügissonaadi teema sinna pookida :)
    Ja minul jäi see säde tulemata (A) Kuni hiljutiseni esitas poeg ühe eripärase tellimuse, aga tiba hilja :D

    VastaKustuta
  10. Imelised värvid,midagi helget sombusesse argipäeva!

    VastaKustuta
  11. Haldjatüdruku sammude sahin sügislehtedes... seda on pea-aegu et kuulda.Ilus!
    Ja mulle nii meeldib see oskus värvidega "priisata" :)

    VastaKustuta
  12. Tõesti - ILUS!! Ja nii Sinu moodi. Ja sobib eriti hästi just praegusesse aega kontrastiks kõigele sellele porile, vihmale (mis on ju tegelikult iseenesest ilus) ning päikese puudumisele. Väike rõõmus päike on see kott küll!

    VastaKustuta
  13. oh, ma olen sõnatu! imekaunis. värvid ja kujundid. rikkalik ja värviline, aga kõik sobib nii ilusasti kokku.
    su asjad tekitavad minus sageli tunnet, et jätaks täna tööle minemata ja katsetaks ka midagi toredat. kui vaid aega saaks...

    VastaKustuta
  14. See kott on niii ilus!!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...