esmaspäev, 28. september 2015

Prossid


Prouased ja härrased, kes seda blogi siin mõnda aega jälginud on, on vast täheldanud, et kui üks siin millestki vaimustub, siis ta ka vaimustub.

Hetkel olen täiesti vaimustunud (vaba)heegeldet prossidest.


Seeme läks idanema juba augustis, mil Woolmint uuris, ega ma soovi nende juures Pärnus vabaheegeldamise kursust teha. Nooo...

Mõtlesin pikalt. Seni olen kõik sellised lühemad töötubade pakkumised tagasi lükanud, sest tundus, et vabaheegeldamine - see vajab aega. Ja mõnusat olemist. Kiirustamata. 
Sellist pikemat nädalavahetuse laagrit (seekordsesse on, muide, vaid 3 vaba kohta veel jäänud).


Aga!

Siis sähvatas.

Kui võtta teemaks pross. 
Vabaheegeldet pross kui vabaheegeldamise erinevaid võimalusi kätkev mini-mudel.


Jaa.

Sedasi saaks hästi.  

Sest mis Sa arvad, mis on alloleval pildil?


Just! 
Need on kõik needsamad prossid. Lihtsalt siin pildil on nad üksteise kõrvale asetatud.
Ja loovadki mulje mõnest suuremast vabaheegeldet esemest.

Ühesõnaga prossi kaudu asjale lähenemine on hea.
Arvan ma.

A kui tahad päriselt ka teada saada, kas ikka on (ja ma küll tahan), siis pane ennast parem kohe kursusele kirja: shop@woolmint.ee

Kohti veel on!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...